مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ღعسل خانمღ

چه بد شد

1390/11/17 19:01
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی بد شد

 

 

 

چون معدلم شد 18.75 وااااااااااقعا سخت بود کلی گریه کردم

اگه شما بودید گریه نمی کردید 

خیلیییییییی سخته واییی من را بگو که توی فکر بودم19 بودم اه اه اه اه

امروز امتحان جغرافی داشتیم من که از زیرش در رفتم یعنی رفتم کارگاه را تمیز کردم با معلم

حرفه و فن خیلی خوش گذشت امروز از اداره ی فاضلاب اومدن برای ما برنامه اجرا کردند

بعد مرد  به مریم گفت یه بار دیگه مزه به پرونی میندازمت از سالن اجتمات بیرون ما هم تا

اخرش دست به سینه نشستیم یه ذره هم نخندیدیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مینا
17 بهمن 90 22:40
گاهی خدا انقدر صدایت را دوست دارد که سکوت می کند تا تو باز هم بگویی خدای من... مهدیه جون آپم منتظر حضورت هستم...
مامان دینا
18 بهمن 90 23:34
سلام عزیزم .اشکالی نداره ناراحت نباش.پییییش میاد


اره واقعا
مامان ملینا
19 بهمن 90 10:34
مهدیه جون اصلا اشکالی نداره ان شالله ترم بعدی جبران می کنی .البته یه ذره هم شیطونی .همین شیطونیهاته که دوستت دارم.


راست میگی خاله جون
parsa
20 بهمن 90 11:30
ممنون که لینکم کردی من با چه اسمی لینکت کنم

عزیزم من را با نام عسل خانوم لینک کن
شقایق
20 بهمن 90 19:45
سلام گلم ناراحت نباش ان شاال...نوبت دوم جبران می کنی گلم منم اپم منتظرت هستم راستی نظر یادت نره


اوووووووووووومدم
مینا
20 بهمن 90 20:00
واسه همینه که بهت خبر نمیدم که اپم
آخه وقتی هم که خبر میدم نمیایی...
بای


عزیزم اخه اینترنتم خراب بود
gelareh
21 بهمن 90 21:44
سلام مهدیه جووون
انشالله جبران میکنی
راستی چرا دیگه سر نمی زنی........


اخه اینترنتم خراب بود
کوثر
22 بهمن 90 11:52
عزیزم وبت عااااالیه به وب منم سر بزن دوست دام . امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم. اگه خواستی بگئ تا لینکت کنم. بووووووووووس


مرسی عزیزم که به من سر زدی
مینا
26 بهمن 90 23:16
سلام بابا الان11 شبه خوابم میاد.........
ان شا ا....فردا دوباره میام


بااااااااااشه ولی بیا
مامان نيروانا
29 بهمن 90 8:24
خاله جون، ما همه ش به عشق نمره و كارنامه و اين جور چيزا درس خونديم ولي اين درست نيست. سعي كن درس بخوني كه خوب يادش بگيري. خيلي از چيزايي كه تو مدرسه خونديم هيچ جا بدرد نخورد ولي اين به اين معني نيست كه اونا بدردنخور بودن، خيلياش رو ما فراموش كرديم چون فقط ميخواستيم نمره ش رو بگيريم و تموم بشه. تو عمقي درس بخون و جوري يادبگير كه هيچوقت فراموش نكني. موفق باشي عزيزم


اره واقعا باید درسم را خوب بخونم