مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ღعسل خانمღ

عروسی

1390/11/27 18:08
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چطورید خوبید   

واه واه واه خسته شدم که اینقدر معلم ها سر کلاس سخت میگیرند

یه نمونه حرف نزن. پاها داخل میز . جامدادی ها وسط میز. سر امتحان

کیف بذارید.حالا اینها را ول کنیم میرسیم به روز همین 4 شنبه البته

ما 22 بهمن عروسی ندا دختر خاله ی مامانم بودخیلی خوش گذشت
. این 4شنبه هم عروسی دختر داییم بود این هم بد نبود کلی زدیم

و رقصیدیم من از ساعت 6که به مدرسه رفتم تا ساعت 1/10 دقیقه بعد

هم از انجا به کلاس فوتسال رفتم تا ساعت4 با یکی از دوستای صمیمی ام

دعوا کردم و وقتی به خونه رسیدم اصلا حال عروسی را نداااشتم خیلی

عصبی بودم  ولی تا رسیدم خونه زنگ زدم به مریم و باهاش دوست 

شدم به همین علت سریع رفتم و یه عالمه رز لبو 

عطر م را زدم گوشواره هایم را هم انداختم به

همین علت بهم عروسی خوش گذشت همینموقع که توی عروسی

بودم مریم اس ام اسداد که شنبه برام میخواد کادو بیاره کمکم 

کنید برای مریم چی بگیرمباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مهدیه
27 بهمن 90 22:51
سلام هم اسم وبلاگ خیلی نازی داری آبلییییییییییییییین خوشم اومد.....


مررررسی که سر زدی
مامان ملینا
29 بهمن 90 8:38
سلام مهدیه جان ان شالله که همیشه خوب و خوش و شاد باشی . برای دوستت هم که می خوای کادو بخری اگه اهل کتابه در وهله اول به نظر من کتاب ،اگه عشق عروسک و بدلیجات داره بخر. چون کمک خواستی بهت می گم .دوستت دارم

مررررررررسی براش یه عالمه گواشواره و گردن بند از این چیزا خریدم
شقایق
29 بهمن 90 20:18
سلام گلم خوبی؟؟؟بی معرفت نباش دیگه چرا به من سر نمیزنی


شقایق جونی وبت را باز نمیکنه اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان دینا
29 بهمن 90 23:44
سلام عزیزم.همیشه به شادی وعروسی


مرررررررررررررسی
مامان تربچه
30 بهمن 90 12:49
سلام مهدیه جون
رمز رو برات خصوصی گذاشتم


خاله نمیا اااااااااااااااد
مینا
30 بهمن 90 19:24
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤




چه عجب یادی از ما کردی
دانیال
8 اسفند 90 1:11
سلام آجی به نظر من یه شال خیلی ناز واسش ببر آفرین راستی آپم بدو بیااااااااا
دانیال
14 اسفند 90 15:51
سلام مهدیه خانوم
خوبین؟
بس چرا یه سر نمیزنین به ما؟
اگه میخوای بگو دیگه به وبت نیام اگه دوس نداری؟؟؟؟؟؟؟؟


چرااااااااااا دوس دالم به من سر میزنی
مینا
14 اسفند 90 19:08
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##






اوممممممممممممممدم اجی گلم
دانیال
15 اسفند 90 14:12
سلام عزیزم نه دیگه مطالبم غمگین نیست دیگه ازین به بعد بخون


پس اوووووووووومدم