مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ღعسل خانمღ

ای وای

1390/11/11 15:27
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید     

ببخشید توی این چند روز خیلی سرم شلوغ بود اخه بذارید از اول بگم

با خنده و خوش حالی رفتیم مدرسه تا اخر زنگ خوب بود که

یکدفعه  مااینقدر سر کلاس ادبیات خندیدیم مهلم ما خانم لایموت

هم که عصبانی شد

واییییییییی اومد سر میز ما من هم خودم را زدم به ان راه که بی هوا گفت

مریم و الینا بلند شید برید گوشه ی کلاس وایستید من و غزاله

یه کلمه مهم دیگه با هم حرف نزدیم 

معلم ها از دست ما

شاکین میگن ایناخیلی حرف میزنن فردا ک ا ر ن ا م ه

از ساعت 8 تا 12 خیلی بد شد نهWinx

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مینا
11 بهمن 90 15:37
ججججججججووووووننننننن من فردا کارنامه؟؟؟
وای ما هنوز بهمون ندادن...انتقد استرس دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


منم استرس داااااااارم
مینا
11 بهمن 90 15:41



















مرسیییییییییییی
شقایق
11 بهمن 90 15:44
سلام دیدی چه زود اومدم بدون اینکه خبر کنیراستی عزیزم من و چندتا از دوستام هم بعضی وقتا سر کلاس اینقد حرف می زنیم که معلم مجبور میشه جامونو عوض کنه ما هم برای اینکه با معلم یک و دو کنیم در جای جدیدم اینقدر با هم کلاسی هامون حرف می زنیم که معلم یه باردیگه جامونو عوض می کنه خلاصه سرتو درد نیارم بعضی روزا تو مدرسه چند بار جاهامونو عوض می کنیم


واقعا از بعضی از معلم ها بدم میاد
naeem
12 بهمن 90 10:15
سلام دوست عزيز.................خوبي؟
وب بسيار زيبا خوشگل جالب خوندني و پرمحتوايي داري.
خوشحال مي شم يه سر به وب من هم بزني.............
نظر يادت نره.......و به وب من هم راي بده...............
......................تونظرسنجي وبم هم شرکت کن.......................


حتما
مینا
12 بهمن 90 19:50
مهدیه نمیدونی چقد خوجاااالم...فردا تو مدرسه جشن داریم...من مجری جشنم...مدیرمونم به بچه ها گفته هر کی هر چی خواس میتونه فردا بپوشهههه
چی بود اون مدل مانتو های مدرسه!!فردا رو کلا خلاصه تعطیلیم واسه همین خیلی خوجالم آخه وقتی جشن داریم میریم تو مجلس کلی با بچه ها میخندیم و حال میکنیم....
معلما هم وقتی مدیرمون گفت فردا هر کی هر چی خواست میتونه بپوشه معلمامون انقد حرصشون گرررفتههه بود....!!!!....:
B
آفرین به مدیرمونآخه مدیر ما بیشتر طرف بچه ها رو میگیره تا معلما
راستی تغییرات وبم خوبه؟

چه خوب اره خیلی خوب شده
مامان ملینا
13 بهمن 90 10:05
مهدیه جان ای وای داره باید مراقب باشید دخترای خوبی باشید.هر چند بچه های این دورو زمونه خیلی شیطون و بازیگوش هستن ولی با همه این حرفها خیلی دوستتون داریم.مواظب خودت باش عزیزم.موفق باشی


مرسی خاله جون که به من سر زدی
منوعشقم
13 بهمن 90 10:16
در انتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت ....
تا مبادا در لحظات تنهاییت با خود بگویی :
از دل برود هر آنکه از دیده برفت ........



مسی عزیزم چه شعر قشنگییی
مینا
13 بهمن 90 13:47
هیچی دیگه امروز جشن بود همه معلما با بچه ها شوخی می کردن.........
من و دوستام بس که تو مدرسه کیک و شیرینی و موز و.....
خوردیم الان من دارم از دل درد میترکم
ای وای خدااااااااا















نه..................



































































من بکشنم دفه دیگه نمیرم جشن









































یا اگه رفتم هیچی نمیخورم























































وااااااااااااااااااییییییییییییییی


































































امروزززززززززززززززز چی کار کنم















































من نمیرم پیش ددددکککککییییتررررر



بااااااااااااااااای


دکتر خیلیییییی به نظر من بده
نسترن
14 بهمن 90 22:40
عزیزم چه وب بامزه ای داری


مرسی که سر زدی
شقایق
15 بهمن 90 23:19
سلام گلم من اپممممممممممممممم اگه خواستی سر بزن


باااااااااااشه
roya
16 بهمن 90 21:11
akheeeeeeeey
asheghe sheytanatam
b manam sar bezan


مرررررررررررررسی سر زدی
فروغ
16 بهمن 90 21:46
به به سلام
چه دخمل نازی .چه وب خوشگلی
مرسی که بم سر زدی
در ضمن 12 سالمه دخترم


مر30 که به من سر زدی فروغ جونی
شقایق
17 بهمن 90 19:02









بووووووس