مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ღعسل خانمღ

تابستون

1391/4/13 16:57
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلیم من اووووووووووووووووووووووومدم

خوبید من که از این تابستون متنفرم اه اه اه اه اه

چیه همش بخور  بخواب

 

اخه کی توی این گرما میره بیرون  این تابستون فقط با  200

تا  بستنی توی روز سر میشه نه !!!!!!!!!!!!!!! بستنی

خب من فقط یه دونه کلاس فوتسال ثبت نام کردم  فقط دوشنبه و چهارشنبه ها  از ساعت

2.30تا1.0 خوبه بد نیست

حالا دل من این صندله با این لباسه رو میخوادصندل

اینم پیرنم

پیرن

بای تا اپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

کیمیا
15 تیر 91 15:22
سلام مهدیه جون

ببخشید واقعا متاسفم حالم اصلا خوب نیس که تن تن به بچه ها سربزنم

شما لطف داری که زود زود بهم سر می زنی


نظر لطفته
پرنسسm
17 تیر 91 11:01
وويي چه وب ناي

مسسسسسسسسسسسسسس
کیمیا
17 تیر 91 18:49
سیلووووم!

می خواستم یه منبع قالب بهت معرفی کنم:
پیچک!

همه چی توش داره فک می کنم از قالباش خوشت بیاد

البته ایران اسکین_نایت اسکین و... خیلی های دیگه هم هست...

قالب سه ستونه خیلی برای وبلاگ خوب تره...

فِیلا مِیلا!(فعلا!)




مسیییییییییییییییی