مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ღعسل خانمღ

خسته کننده

1390/11/5 20:53
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممblog

خوبید نمیدونم از کجا شروع کنم از امتحانات بگم به هر حال هرچی بود تموم شود

جونم به لبم رسید . از فوتسال بگم که یه مربی جدید برامون اومده اسمشم پرستو

من که خیلی حال کردم راستی بعد امتحانت کل مدرسه را به اردو بردن

با یک عالمه منت کشیدن گفتن شلوار لی و یه بلوز حداقل استین کوتاه بپوشید

خب دیگه این همه ی ماجرا فعلا بود

حالا امروز توی مدرسه مون از تلویزیون اومده بودن

برنامه اجرا کنن همش میگفت دست بعد برنامه گفت

اون 3 نفره اخر ترکوندن بعد ناظمون به ما 3 نفر چش  غره رفت

راستی امروز تولد دوستم غزاله بودSmileyفردا فوتسال

مسابقه است دعا کنید

با ی بای

 

Sweet Bye Words


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مینا
6 بهمن 90 18:42
سلام مهدیه جون
عججججججله دارم اخه باید بریم واسه مسابقه والیبال یه چن ساعت دیگه میام هم پستت رو میخونم هم نظر میذارم.........
فقط دعاااا کن
بای
خدافس
راستی دل من شماره2 هست

برات دعا میکنم


باشه عزیزم
nicki
6 بهمن 90 18:58
سلام عزیزم
آخ جووووووووووووون اول شدم؟!!؟
نازی


اره عزیزم
شقایق
7 بهمن 90 11:11
سلام مهدیه جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟ وب خیلی خوفی داری خوشحال میشم به وب منم بیای


حتما عزیزم بهت سر میزنم
مینا
8 بهمن 90 16:20
داشتم با صدای بلند درس زبان میخوندم ننه جونم اومد و گفت داری زبان تمرین می کنی؟گفتم پ ن پ دارم زبان حیوانات کار می کنم بتونم با مورچه ها صحبت کنم..!
اینم واسه این که شاد بشی و یکم از حال و هوای باختن فوتسال دربیایی
اینم یکی دیگههه!
یارو اومده میبینه همکارم توی اتاق نیست!!باز میپرسه خانوم فلانی نیست؟میگم..پ ن پ هستن افتادن پشت اون کمد .با خط کش بزن در بیاد


مرسی عزیزم که هم دردی میکنی
gelareh
8 بهمن 90 21:26
سلام مهدیه جون مر30 سر زدیییییییییی عزییییییییییز موفق باشی.............
مینا
8 بهمن 90 22:01



مرسی سر زدی بی معرفت
شقایق
8 بهمن 90 22:38
سلام مهدیههههههههه جووووون خوفی؟؟؟؟گلم من تو رو لینک کردم تو هم اگه خواستی منو لینک کن


حتما عزیزمممممممممم لینکییییییییی
مامان ملینا
9 بهمن 90 12:59
سلام مهدیه جان.اصلاً ناراحت نشو که باختین ان شالله مسابقات بعدی موفق می شین .البته باید تلاش زیادی بکنید.منم که هم سن شما بودم تو مسابقات امادگی جسمانی شرکت می کردم یه موقعی مبردم یه موقعی می باختم .الان حالتو می دونم.ولی ان شالله مسابقات بعدی .

مرسی که دلداریم میدید
غزلک
10 بهمن 90 11:12
سلام وب خشملی داری بهم سر میزنی؟؟



بله عزیزم
مینا
10 بهمن 90 17:23
سیللللللللللاااااااااممممممممم
چطوری؟
حالا شدیم بی معرفت
مرسی که اومدددی وبم ... .... ....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جوکه رو حااال کن....
یه روز غضنفر با زنش دعواش میشه برقا رو خاموش می کنه زنش بهش میگه چرا برقا رو خاموش کردی؟میگه جواب ابلحان خاموش است....


مرسیییییییییییییی به من سر میزنی
مینا
10 بهمن 90 17:26
کنار اشیانه ات من اشیانه می کنم
فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم
کسی سوال می کند برای چه تو زنده ای؟
و من برای زندگی تو را بهانه می کنم


چه قشنگ
مینا
10 بهمن 90 17:27
ای بابا چرا هر چی نظر میدم ارسال نمیشه؟!!!!!
د
و
س
ت
د
ا
ر
م مهدیه جونننننننننیییییییییییییییی


منم دوست دارم
شقایق
11 بهمن 90 12:10
ممکنه ما گلی را دیر یاد کنیم اما محاله عطر خوشش را از فضای دلمون پاک کنیم.




هم چنین
gelareh
11 بهمن 90 13:39
اگر من وتو دوتا برگ بودیم تو خزون زودتر از تو می افتادم تا زمانی که تو می افتی در آغوش بگیرمت...


چه ملایم عزیزم
ابوالفضل
7 فروردین 91 18:43