مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ღعسل خانمღ

تمومی نداره

1390/10/24 20:25
303 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا خوبید

چی بگممم اخه چرا این امتحاناااا تموم نمیشه

خسته شدمممممم ای بابا فردا تازه تاریخ داریم از همه ی امتحان ها راضی بودم

ولی از تاریخ متنفرم در حد مرگ خیلی بدم میاد حاضرم 100 تا امتحان ریاضی بدم ولی یه

دونه هم امتحان تاریخ ندم دوست دارم فردا غایب شم ولی نمیشه در حد مرگ خوندم

مامانم هم میگه تاریخ خوبه حالا از مامانم اصرار از من انکار برام دعا کنید تا بهتون خبر بدم اخرش چی میشه

بای تا های

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم مامان درسا
25 دی 90 1:37
سلام عشق من
ایشالا که امتحان تاریخت رو هم مثل بقیه خوب میدی
برات دعا میکنم
[hr
مریمیییی 20 شدم بووووووس
مینا
25 دی 90 12:45
سیلااااااااااااااااااااااام من دوم راهنمایی ام
حاضرررررررررم98723 تا امتحان تاریخ رو یه روزه بدم
ولی یه امتحان ریاضی ندم..........متنفررررم از ریاضییییییییییییییی حالمو به هم میزنه
راستی مرسی که بهم سررررررررر میزنیییییییی عسیسم
ماااااااااا 2 تای دیگه امتحان داریم یه جغرافی یه دینی
بوس---بوس--
بای

واقعا حاضری وای نه فکرشم بده
دانیال
25 دی 90 21:34
سیلام عسیسم
افلین که نخوندی
البته همه پستام بد نیستن
اونایی که دست نوشت خودم هستو نخون
دعا میکنم امتحانت خوب بشه
با افتخار لینک شدی

مرسی دانیال جوننی
مینا
26 دی 90 15:18
مهدیه جونی مطلب جدید گذاشتم بدو بیا خانومی


اومممدم
مامان ملینا
1 بهمن 90 13:38
مهدیه جان تاریخ جای خود، ریاضی جای خود.موفق باشی عزیزم به وب ملینا هم سر بزن


چشم حتما به ملینا جونهم سر میزنم
nicki
4 بهمن 90 21:19
سلااااااام
آخــــی تاریخ سال اول آسونه که کوشولو!!
موفق باشی گلم.


مرسی گلم