مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ღعسل خانمღ

اردو وروز معلم

1391/2/12 14:36
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

zibazibazibazibaسلامzibaبچه ها همه ی امتحاناتم را خراب کردم چون یه زره هم نتونستم بعضی موقع ها تغلب کنم
راستی فقط یکی از امتحانام مونده ادبیات که میگه باید بریدداستان از خودتون بنویسید مارو پنج شنب میبرن پارک شهر
بانوروز معلم بر تمامی معلم ها مبااااااااااااااااااااااااااارک   

 

 

بچه ها ما امروز کلاسمون رو ترکوندیم با وسایل بمب شادی نخ شادی

  برف شادی بادکنک کنده و کوچک

گل پرپر شد کادودسته گل........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

nafi3
20 اردیبهشت 91 18:44
وبلاگت باحاله به وبلاگ منم سر بزن. خوش به حالتون ما که روز معلم فقط دست زدیم و شعر خوندیم آخه من دبیرستانم


بگردم اشکالی نداره
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 9:38
مهدیه جان تغلب نه تقلب .امیدوارم موفق باشی و امتحانات رو خوب به پایان برسونی.


مرررررررررسی
رضا
22 اردیبهشت 91 2:31
سلام همنفسم........... ممنونم که همنفسمی ...بیا در جشنی به انتظار یارم نشسته ام شما هم به چشم انتظاری من دعوتی همنفسم........همدل شو با انتظارم!مرا با نام همنفس بخوان اگر به همنفسی با دلم تمایل داری و با این نشان در صف همنفسانت بگذار اگر تازه به جمع همنفسانم پیوسته ای و بیا و به من بگو تو را با چه نام و نشانی به همسفری با دلنوشته هایم بخوانمت!همنفسم به خانه ی دلنوشته های من در صورت تمایل امتیاز بده برای وبلاگ برتر و برای این بازی بزرگ دلم که حکمش در دست یار م است! آماده ی نبردم......پیروز می شوم تا یارم با من است برای ابد........ برای ما دعا کن برای خوشبختی ات دعا می کنیم ..............همنفست........


الااااااااااااااااااااان میام
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:56
سلام عزیزم برای مامان جون چی خریدی
روز مادر مبارک[h
بّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّ