مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ღعسل خانمღ

روز مادر

1391/2/23 15:03
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از تمام شدن امتحان ها باید بگویم که خیلی بد دادم 

اشکالی نداره  به قول مامانم  جبران میکنی بزن اون کف قشنگه

را به افتخار مامان های مهربون دنیا

روزت مبارک

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانهای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

 

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

 

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

 

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

 

… مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.

حالا یه چیزی بگم بخندی

جمله ای نوشته شده بر روی پیراهن یک مرد:

همه دخترها شیطانند، اما همسر من…

.

.

.

فرشته آنهاست :-)

این هم تقدیم به همهی مامان های مهربون و گل

به خصوص امان گل خودم قابلی نداشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان الینا
23 اردیبهشت 91 16:13
زن شكوفه ايست كه هنگام غنچه بودن دوست داشتني، موقع گل كردن عشق ورزيدني و در هنگام پژمردن پرستيدنيست.

روزت مبارك اي گل زيباي خلقت.


ممنون
مامان نسترن
24 اردیبهشت 91 9:49
دختر گل و بامحبت. آفرین به تو که این اندازه با عشق از مامان مهربونت یاد کردی.
منم این روزو به تک ستاره آسمون بهشتیان یعنی مادر تبریک می گم


مرررررررررررررررررسی