مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

ღعسل خانمღ

همه چی از اول و امتحانات

1391/1/28 18:13
253 بازدید
اشتراک گذاری

ziba 
سلاااااااااااااااااااااااااام دوستای گلم ببخشید خیلی وقتی میشه که بهتون سر زدم اخه

خیلی کار دااااااااشتم لطفا منو ببخشید  ziba     
که این همه دیر اپ کررررررررردم راستی من برای

عیدم یه پیراهن مشکی و سفید خریدم ziba

راستی با پول های عیدم یه گوشی کرنی سامسونگ خریدم امیدوارم شمااااااااااااا

هم با عیدیاتون یه چیز خوب خریده باااااااشید   ziba   zibaاه اه اه اه اه اه ا ه اه 

دوباره امتحانام  شروع شد برا تون شرح میکنم

عربی 2شنبه 91/1/28

دینی 3 شنبه 91/1/29

ریاضی شنبه 91/2/2

جغرافیا 3شنبه 91/2/5

علوم شنبه   
91/2/9

1زبان شنبه 91/2/10

حرفه و فن 2 شنبه 91/2/11

ادبیات =ترم=4شنبه 91/2/13

امیدواااااااارم همه ی دوستام  موفق باشند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان دینا
29 فروردین 91 1:23
سلام عزیزم .گوشی جدید مبارکه.امیدوارم همه امتحانات رو با موفقیت به پایان برسونی گلم
دانیال
31 فروردین 91 21:05
واااااااای چه ناراحت!
ببخشید بخدا این مدت تنها تو نه بلکه به هیچکی سر نمیزنم.بی معرفت شدم...
ببخشید خانوووووم
دیگه بچگونه باهات نمیحرفم.
خووووبه؟


بللللللللللللللللللللللله
مائده
31 فروردین 91 23:14
اميدوارم موفق باشي و همه امتحانات رو با نمره عالي پشت سر بذاري


مرررررررررسی
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 12:49
گوشی جدید و لباس نو مبارک عزیزم .خسته نباشی با این وقت امتحاناتت .موفق باشی .
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*



مررررررررررررررریی
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 17:25
سلاااااااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل بودی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن وخبربده تا منم لینکتون کنم مرسی
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 اردیبهشت 91 13:36
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه من زهرا هستم و یه پسر دوست داشتنی دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی