مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

ღعسل خانمღ

امتحااااااااااااان ریاضی

1390/10/18 21:46
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


 

سلااااام دوستای خوب و مهربونم ،همراههای عزیززززم ممنونم که به صفحه ی من سر میزنید و خاطراتم رو میخونید .

 

امروز امتحان شیرین ریاضی داشتم !!!!!   

 

www.smilehaa.orgفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


 

  یکم شیرینیش زیاده !! دلمو میزنه !!! (حالت تهوع میگیرم !!! ) 

 

 

اینا ریاضیه ها دارم بالا میارم !! خدای نکرده فکر بد نکنید ! گلاب به روتون

 

دیروز کلی سوال ریاضی نوشتم و حل کردم ! شوهر خواهرمم که خدا خیرش بده !!! صد البته که دستش درد نکنه !!!  100 تا سوال ریاضی برام نوشت و داد دستم !!!! 

 

شبم خواب معادله دیدم ! خلاصه به خیر گذشت   . . .

 

تا این امتحانات تموم بشه من به خدا میرسم !!!!

 

برام دعا کنید !!!   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مینا
18 دی 90 22:26
سلام مهدیه خانومی مرسی که اومدی وبو خبر دادی عزیزم...........
امیدوارم معدلتو 20 شی
برای منم دعاااااااااااااااااااااااا کن که 20 بشم
دوست دارم
بای

خدا کنه عزیزم برات دعا میکنم
مامان ملینا
18 دی 90 22:50
مهدیه جان موفق باشی ریاضی واقعاً درس شیرینی هستش من خیلی دوست داشتم .
roya kassiry
19 دی 90 12:21
سلام! خوبی گلم؟مرسی از اینکه به وبم اومدی! امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم!موفق باشی!


حتما همین جور ی میشه
مینا
19 دی 90 18:23
مهدیه جون سلام
من آپیددددددددددددم یه سر بزن گلم
دوست دارم
بای تا های


الان میامممممممم
مریم مامان درسا
20 دی 90 1:46
سلام عزیزم
بــــــــــله ، درس کاملا شیرینیه ، بلـــــــــــــــــــه
خدا خیرش بده این علی رو که برات سوال نوشت
منم برات دعا میکنم که موفق باشی


مررررررررررررررررررسسی