مهدیهمهدیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ღعسل خانمღ

تولد

1391/2/31 21:38
655 بازدید
اشتراک گذاری




سلام ببخشید توی این چند روزها خیل ی زود اپ میکنم

نمیدونم چرا!!!!

دیرز تولد بهترین بابای دنیا بود که من خیلی دوسش دارم

من فردا امتحان ریاضی دااااااااااااااااااااارم تورو خدا برام دعا کنید ریاضی خیلی سخته

نه ادم دست و پاش شل میشه سر جلسه امتحان میشینه

ولی فکر کنم بغل دستی هامون همه اول باشن چون ما

از ساعت 10تا11 امتحان میدهیم

 

بعد از ریاضی امتحان دینی داریم

 

امیدوارم همه ی اون هایی که به وب من سر میزنن امسال

قبول بشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شقایق
2 خرداد 91 11:04
سلام گلم
عزیزم خودت میدونی که امتحانا شروع شدن و ادم نمی تونه زیاد بیاد نت منم وقتی میام فقط به اونایی سر میزنم که خبر دادن اپن ولی بعد امتحانا زود زود بهت سر میزنم

باشه
فرزند ما
4 خرداد 91 11:24



مرررررررررررررررررررررررسی
خاله جون
4 خرداد 91 14:41
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوش حال میشم به ما هم سر بزنید و یه یادگاری برامون بزارین


حتما میااااااااااااام
خاله جون
5 خرداد 91 0:24
مامان ملینا
8 خرداد 91 9:42
سلام مهدیه خانم فعال،تولد بابایی هم مبارکه .امتحاناتت هم که ان شالله خوبه.مهدیثه جان به وب ملینا هم سر بزن و نظر خوشگلتو بگو.منتظرتم.بای


حتما
دانیال
10 خرداد 91 12:08
سلام وااااااااااااااااااااااااااااااای خجالت میکشم ازینکه اینهمه دیر اومدم.شرمنده
معذرت میخوام.وبت عالی شده خوشششششششششششگل

مررررررررررررررررررررسی
مجتبی
11 خرداد 91 13:01
سلام

خوبی گلم

وبلاگ زیبایی دارین

میشه باهاتون آشنا بشم

دنبال یه دخمل خوب و راستگو هستم

آخه من مجردم

09351185714



نه هر کسی که نمیشه
شقایق
12 خرداد 91 11:21